REKLAMACJE

Drodzy Klienci,

Aby zapewnić Wam jak najlepszy serwis, prosimy przestrzegać kilku ważnych detali, podczas przygotowywania zgłoszenia reklamacyjnego.

Na zgłoszeniu reklamacyjnym, prosimy podać ilość uszkodzonych produktów oraz ich referencje.
Prosimy poinformować nas o tym drogą mejlową na adres e-mail k.redlich@boyritec.pl

Z uwagi na fakt, że wszystkie dobra dostarczamy firmami kurierskimi, zdarza się że otrzymujemy zgłoszenia o uszkodzonym kartonie/palecie. W takim wypadku, bezwzględnie prosimy o udokumentowanie fotografią w/w sytuacji, bądź odmowę przyjęcia. Należy również zanotować na liście przewozowym, że towar/paczka są uszkodzone. Obowiązkiem każdego kuriera jest udostępnić taki dokument odbiorcy. Prosimy również zaznaczać brak listu przewozowego!

Chcemy tez poinformować, że nie będą rozstrzygane wnioski zgłaszane po 5 dniach od odebrania paczki.
Nasza centrala zastrzega sobie 14 dni roboczych na rozpatrzenie takiego wniosku.

Liczymy na to, że ta procedura ulepszy proces reklamacyjny i że dzięki temu sprowadzimy do minimum liczbę reklamacji, a tym samym przyczynimy się do Waszej satysfakcji.

W razie jakichkolwiek pytań, niejasności - pozostajemy do dyspozycji.